PPC reklama: Čekání na zákazníka

Slavné absurdní drama Samuela Becketta by mohlo mít pokračování s názvem uvedeným v nadpisu. Spousta majitelů spustí hezký nový e-shop. Graficky všechno v pořádku, ceny nízké, zboží kvalitní. Přesto se však kromě občasných vlaštovek žádného zájmu nedočká. Je z toho zoufalí, snaží se vymyslet všechny různé strategie, ale nakonec žádnou nedotáhne do konce. A tak si jen, stejně jako Vladimír s Estragonem, sedne a čeká, až ho někdo přijde z nastalé situace zachránit. Jak ovšem ze hry víme, nikdy se takový spasitel neobjeví. Je třeba jít mu aktivně naproti.

Ani klik nazmar

Po poněkud metaforickém začátku přejděme rovnou k věci – váš web zkrátka potřebuje efektivní reklamu. Takovou, aby vaše peníze byly opravdu dobře vynaloženy a nemrhali jste jimi. Když si například nastavíte klasickou bannerovou reklamu, musíte platit za každé její zobrazení. No, jenomže na dané bannery často klikne třeba jen 5 % uživatelů, dost často i méně. Určitě se nedá říct, že by se taková forma propagace nevyplatila, ale naštěstí existuje varianta, s níž dosáhnete zvýšení účinnosti investovaných peněz.

Na stránce http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-spr-va vám profesionálové pomohou se zviditelnit a začít pořádně na internetu prodávat.

Platba jen za zájemce

PPC reklama umožňuje platit až za každého, kdo na vaši reklamu klikl. Jasně, někdy k tomu dojde omylem, ale není to tak častý jev, aby vás taková věc zruinovala. Platba je pak samozřejmě vyšší. Celkově se však vyznat v tom, jak celou kampaň správně nastavit, je téměř nemožné. V takové chvíli se vám jistě vyplatí zauvažovat nad společností PPCProfits, která celou kampaň vytvoří a nastaví. Je jí jedno, jestli působíte na Adwords, Sklik nebo Etarget, zvládne všechny tyto systémy. Zároveň vám může pomoci i s Facebookem a zvládá i real-time bidding a remarketing. Nevíte, co tato slova znamenají? Tak tím spíše máte důvod kliknout na PPC reklama správa.