Náročná versus skromnější klientela

Promiň drahoušku, teď není nejvhodnější doba na svatbu, vždyť dobře víš, že nemáme peníze … – Je vám tato věta povědomá? Otázka peněz trápí široké spektrum lidí na celém světě. Přes to všechno jsou stále svatby na denním pořádku. Jak to tedy vlastně dělají?

Nemusíte mít naspořeno miliony a vybudovaný vlastní obrovský rodinný dům na to, abyste si mohli říct, že jste připraveni na vdávání. Stále existují možnosti pro skromnější či chudší klientelu! To se pochopitelně netýká jen svateb obecně, ale také snubních prstenů. Nemusíte mít prsten z platiny „ošlehaný“ dvaceti diamanty vybroušenými do překrásných odlesků na to, aby žádost o ruku byla tím nejromantičtějším momentem ve vašich životech.

Nebudeme vám vyprávět o tom, jaké všechny kovy a kameny existují a kolik stojí. Stejně vás nebudeme provokovat těmi nejdražšími kousky, jaké si můžete zakoupit. Pro náročnou a bohatší klientelu je výběr opravdu široký, proto se nemusíte bát, že byste nenašli to, co hledáte. To, o čem bude řeč v tomto článku je malá revoluce, kterou zažívá svět klenotnictví.

S krizí a zvyšováním cen zlata prudce roste i prodej malých šperků nižší kvality a 9-karátové zlato se stalo běžnější mnohem rychleji, než byste řekli.

Někteří lidé mu také říkají „zlato chudých“. Právě kvůli tomu, že jsou o polovinu levnější než šperky z 18-karátového zlata a díky tomu jsou dostupné širší veřejnosti.

V čem tkví tajemství? Logicky to souvisí s obsahem ryzího zlata doplněného stříbrem nebo mědí pro větší tvrdost. 18-karátové zlato obsahuje 75% ryzího zlata a 9-karátové pochopitelně přesnou polovinu procent. Výhodou tedy je, že v době, kdy cena zlata prudce roste, může se ze stejného množství kovu vyrobit dvakrát tolik šperků.

Minulý rok vzrostl prodej tohoto zlata pro chudé až o třikrát! Je stále více a více oblíbené a dostupné prakticky kdekoliv. Pokud se tedy trápíte nižším příjmem v práci, nelamte si hlavu, kouzelné zásnuby s neodolatelným šperkem si budete moci dovolit i vy!