Virtuální kancelář – více služeb pod jednou střechou

www.profi-kancelar.czPod pojmem virtuální kancelář si leckdo představí cosi imaginárního, zdaleka ne úplně jasného.  V podání společnosti Profi-kancelář s.r.o. jde ve skutečnosti o zcela standardní, kompletně vybavené kancelářské prostory s podnikatelským servisem. Umístění sídla firmy je navíc na prestižních adresách v Praze 2 na Karlově náměstí a Praze 3 v Husinecké ulici.

Virtuální kancelář má vlastní recepci, která zajišťuje běžný provoz pro všechny klienty se sídlem firmy na dané adrese. Stará se o všechny administrativní služby: příjem pošty, e-mailů, faxů, jejich skenování a přeposlání; dále přesměrování či vyřízení telefonních hovorů, evidenci vzkazů a návštěv.

Virtuální kancelář je levnější

Klient Profi-kanceláře tedy získává nejen registrační, tzv. virtuální kancelář své firmy, které se objeví na štítku u vstupu do budovy, ale též celou řadu služeb z oblasti administrativy. Rozsah těchto služeb závisí na zvoleném programu, přičemž ceny začínají již na 420 Kč za měsíc. Při srovnání s provozem klasické „kamenné“ kanceláře a zaměstnání asistentky na běžnou administrativní práci, se jedná o pouhý zlomek nákladů. Virtuální sídlo je ideální volbou pokud nepotřebujete vlastní prostory a jste schopni pracovat doma či v terénu.

Profi-kancelář s.r.o. však nenabízí pouze základní administrativu. Virtuální kancelář provozujeme již řadu let a díky nasbíraným zkušenostem jsme vytipovali další služby, které jsou klienty poptávány.

Účetní služby

Vedení účetnictví je často poptávanou službou, kterou ke službě virtuální kancelář můžeme nabídnout. Z postupně shromážděných zkušeností jsme získali představu o tom, jak si zákazníci představují spolupráci při vedení účetnictví – potřebují nejen účetního, který jednorázově zpracuje podklady, ale oceňují i možnost kdykoliv vytvořit či upravit doklady přímo v účetním systému nebo získat informace aniž by museli účetního kontaktovat.

Vyvinuli jsme tedy systém on-line účetnictví. Nejen, že se postaráme o komplexní vedení účetnictví a zpracování přiznání s 3 měsíčním odkladem, ale navíc všechna data jsou zákazníkovi přístupná kdykoliv, on-line přes internet, aniž by byl nucen kupovat software či licenci.

Pronájem kanceláře a zasedací místnosti

Mnoho našich zákazníků sice nepotřebuje vlastní kanceláře, nicméně občas poptávají vybavenou zasedací místnost pro jednání se svými partnery. Profi-kancelář tyto prostory nabízí ke krátkodobému pronájmu přímo na adrese registračního sídla. Váš obchodní partner jistě ocení reprezentativní úroveň včetně kompletního technického zázemí (wi-fi, tiskárna, kopírka) a občerstvení.

Pro ty opatrnější je dobré podotknout, že servis zajišťovaný společností Profi-kancelář s.r.o. je plně v souladu s platnou legislativou. Každá společnost, která má umístění sídla firmy u nás je na budově označena názvem a IČ. V pracovní době od 9:00 do 17:00 je otevřena recepce, která zodpoví případné dotazy státních orgánů či zákazníků. Pro jednání s úřady má podnikatel povinnost zajistit odpovídající prostory – pro tento účel je našim klientům k dispozici zasedací místnost zdarma.