ServiceMan TV: „Pro lidi, kteří ruku podávají, ne nastavují.“

Webová stránka ServiceMan TV je nová interaktivní služba, zaměřená na praktické videonávody  z oblasti domova, zahrady, automobilů, kutilství, hobby, IT a dalších. Cílem je poskytnout prostor lidem, kteří chtějí ostatním pomoci s péčí, instalacemi, údržbou a opravami jejich osobních věcí.

Návštěvníci zde naleznou videa jak od fanoušků této filozofie, tak i profesionální rady od firem, které poradenstvím dávají najevo, že prodejem produktů to pro ně nekončí. Videonávod se stal součástí firemní filozofie u řady světoznámých značek. Tak například v rubrice zaměřené na péči o elektrické spotřebiče jsou videonávody světoznámého výrobce spotřebičů Bosch a například v rubrice zahrada od mezinárodního obchodního řetězce Globus.

„Všechny videonávody pochází od lidí nebo firem, kteří video a internet vnímají jako dobrý způsob, jak se podělit o své zkušenosti, někomu tím pomoci, ale také na sebe upozornit,“ vysvětluje Vladislav Svetlák, zakladatel webu. Dále dodává: „Videonávodem někteří z nás volají po pochvale, jiní po objednávce. Je na tom něco špatného? Není, protože právě tak uspokojujeme své vlastní potřeby“.

Firmy, které od videa očekávají více než jen pochvalu a chtějí získanou pozornost proměnit v kontakt, případně objednávku, mohou využít hned několika nástrojů, které tato služba nabízí. Svetlák dále vysvětluje: „Ekonomická hodnota jakékoli rady spočívá v odezvě na ni,“ a upřesňuje, že „ve virtuálním světě k odezvě potřebujeme právě nástroje“.

Jak to tedy funguje? Jednoduchá registrace uživatelům umožní vkládat vlastní videa ze serverů Youtube nebo Vimeo. Registrovaní uživatelé mohou spolu diskutovat, posílat si osobní zprávy a také přidávat videa do oblíbených. Pro ty náročnější, kteří by svou práci rádi zužitkovali i v podobě nových zakázek, je zde možnost přejít na účet redaktor. Ten na svůj profil může přidávat také videoreference, videonabídku, zpětné odkazy, vlastní banner, kontaktní formulář a další užitečné informace, které v divácích vzbudí zájem o jeho další služby.

Vladislav Svetlák na otázku, co chtěl říci tím, že web ServiceMan TV je „pro lidi, kteří ruku podávají, ne nastavují,“ odpovídá následovně: „Rozdíl mezi podanou a nastavenou rukou je v upřímném zájmu o problém zákazníka před jeho peněženkou. ServiceMan TV je projekt, který chce do světa křičet – podívejte se, tady u nás najdete ty, pro které zájem o Vaše problémy není jenom otřepaná fráze.“

ServiceMan TV neklade důraz jen na opravdovou snahu pomáhat a radit, ale i na netiketu. To kromě jiného znamená ohleduplně komentovat a neodsuzovat videa, která nejsou ve špičkové kvalitě, protože jak říká provozovatel Svetlák: „Lidé, kteří zde vkládají svá videa, usilují o přispění nejlépe, jak jim to jejich podmínky umožňují,“ a také je přesvědčen, „že nedokonalostí videoprezentací nejsou uživatelé šizeni, protože užitek spočívá v jejich obsahu“.

Dále zde nejsou tolerovány spamy, zneužívání autorských práv, ale také nešvary jako nerespektování názorů druhých či narušování soukromí.

Kontakt a další informace:
info@servicemantv.com
http://servicemantv.com/
http://servicemantv.com/o-nas/