Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání

Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení. Přináší informace z oblastí ERP, CRM, datových center, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Dnes pro vás máme jeden tip na nový článek s titulkem “Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání“.

Úvod k zákaznické podpoře

Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v těchto dnech získávají na popularitě. Představují lepší, rychlejší a levnější řešení a to nejen v oblasti zákaznické podpory.

V článku se dozvíte proč jsou chatboti v podnikání efektivní:

  1. Větší zapojení zákazníků.
  2. Dostupnost 24/7 a podpora v reálném čase.
  3. Personalizované zákaznické zkušenosti.
  4. Automatizovaný marketing a prodej.
  5. Zvýšení produktivity týmů zákaznické podpory.
  6. Snížení provozních nákladů.

Také se dočtete konkrétní způsoby využití chatbota v podnikání:

  1. Použijte chatbota v call centru k řešení nejčastějších otázek a odpovědí.
  2. Shromažďování údajů o zákaznících a zpětné vazby od uživatelů.
  3. Poskytování personalizovaných doporučení produktů.
  4. Kvalifikace potenciálních zákazníků pomocí chatbotů pro generování leadů.
  5. Využití sociálních médií pro konverzační prodej.
  6. Snížení počtu opuštěných nákupních košíků.
  7. Integrace botů pro vícekanálovou komunikaci

Více se již přečtěte v odkazovaném článku https://lepsi-reseni.cz/chatbot-pro-podnikani/

zdroj: https://lepsi-reseni.cz/chatbot-pro-podnikani/