Reklamní balíček, co si pod tím představit?

Když se řekne pojem reklamní balíček, co se vám jako první vybaví. Já si pod tímto souslovím představím nějakou igelitovou tašku, kterou dostane účastník závodu či školní olympiády jako cenu za přední umístění. V této tašce pak může nalézt například propisky, bloky, možná flash disk a podobné drobnosti.

Reklamní balíček zcela jistě slouží, jak už název napovídá, k propagaci. Aby se firma zviditelnila, tak takové balíčky vytvoří a věnuje je do nějaké soutěže. Ale abych řekl pravdu, nemyslím si, že je tato cesta účinnou formou marketingu.

Rozhodně není účinná, pokud reklamní balíček obdrží desetileté dítě, které ho určitě nebere jako nástroj reklamy, ale zkrátka jako cenu, kterou dostal za své dovednosti.

Reklamní balíček má zcela jistě i jiné uplatnění, než které jsem tu nyní uvedl, to mě pouze právě napadlo. S jakou formou reklamního balíčku jste se setkali vy?