Reklama, která je vidět

Potřebuje vaše společnost reklamní vlajku? Svěřte se do rukou profesionálů!

Jedním z odborníků na tvorbu a výrobu reklamních vlajek je společnost Hanák sítotisk s. r. o.

Dlouholeté zkušenosti v oblasti reklamního tisku těmto profesionálům v oboru umožňují vytvářet reklamní vlajky propracované a dotažené do nejmenších detailů.  A to je to, oč tu běží. Reklamní či firemní vlajka představuje jedinečný prostředek, kterým se firma identifikuje. Jde též o perfektní způsob reklamy. Venkovní reklamní vlajku zkrátka nepřehlédnete.

Proto je při výrobě reklamních vlajek důležitých několik bodů. V první řadě se jedná o technologii tisku, nejčastěji se jedná o sítotisk a digitální tisk. Stejně tak podstatná je kvalita použitého materiálu. Jedním z nejžádanějších materiálů je klasická vlajkovina, známá coby polyflag. V oblastech s velkou větrnou zátěží je lepší použít vlajkovinu zátěžovou, známou pod názvem polystrech. Co se týká tvarů vlajek, nejtypičtějším jsou klasické obdélníky, které můžete vidět například v rámci velkých obchodních center.

Jak je to s šitím reklamních vlajek?

V rámci běžné konfekce bývá použito několik způsobů šití a úpravy vlajek.

  • U reklamních interiérových vlajek, kdy se perfektně zastřižená vlajkovina netřepí, se často využívá pouhé zastřižení okraje vlajky.
  • Další úpravou je použití klasického tunýlku, který slouží k navlečení na ráhno a je tak zaručeno precizní vypnutí vlajky.
  • Nejčastější součástí konfekce je založený a obšitý okraj vlajky.
  • Posledním využívaným způsobem je zpevněný okraj s všitým popruhem vystrojeným kovovými očky či plastovými karabinkami.

Chcete-li se dozvědět více informací ohledně tvorby reklamních vlajek, klikněte zde http://www.hanak-sitotisk.cz/cs/vlajky.