Optimalizace webu

SEO optimalizace stránek pro vyhledávače je kouzelná formulka, pod kterou lze schovat veškeré aktivity vedoucí k posílení webu nebo stránek ve vyhledávači a katalogu. Přesněji řečeno: „Optimalizace stránek pro Google.cz a optimalizaci stránek pro Seznam.cz“. V dnešní době je spousta firem a jednotlivců, které se optimalizaci věnují, ale jste si opravdu jisti, že optimalizují Vaše stránky správně? Jaké jsou dneska optimalizační pozlátka? Jak jednoduše nalákat zákazníka? Stačí garantovat první pozici na Seznamu! Tato jednoduchá fráze má v dnešní době stéjnou hodnotu, jako když venku fouká vítr, prší, jsou kroupy a Vy někoho potkáte a pozdravíte ho „Dobrý den“. Garantovat první místo ve vyhledávači, vůbec použití slova „garance“, garantujeme první stranu ve vyhledávači nebo katalogu, už při této frázi bych zbystřil. A pokud rozhovor pokračuje, že vybudujeme zpětné odkazy, které si musíte koupit, tak to vzdejte, dále nemá cenu se o optimalizaci stránek bavit. Nebudu zde moralizovat, to si musí každý vyhodnotit sám, zda takovou SEO optimalizaci potřebuje.

GIT.cz

GIT.cz

GIT.cz je společnost, která se optimalizaci stránek profesionálně zabývá, implementujeme zavedené ověřené postupy a zároveň přinášíme nové směry, které vedou k úspěšné SEO optimalizaci. V naší firemní komunikaci to nazýváme „Inteligentní SEO“. Našim hlavním proudem je Webfriendly, pod tímto názvem se skrývá SEO optimalizace, která přináší užitek plynoucí koncovému klientovi (zákazníkovi) s přímým efektem na úspěch podnikání. Zde vycházíme z vlastní studie, kterou jsme vypracovali na základě vývoje potřeb a tužeb zákazníka v časové ose, které je třeba přenést do web stránek nejenom e-shopů, ale celkového vnímání e-komerce (e-commerce) 21. století. Právě naše studie poukazuje na to, jaké nároky budou kladeny na weby v 21. století a co od nich bude zákazník vyžadovat, webové stránky budou muset odrážet sociální potřeby, nabídnout virtuální realitu a umělou inteligenci webů. 21. století bude ve znamení křížení jednotlivých potřeb zákazníků do uceléného svazku, kterému budeme říkat „Webfriendly“. Studie byla provedena pod záštitou našeho SEO a technického ředitele Ing. Jana Špety, který sám dodává „Kdo umí předvídat technologickou budoucnost, umí dobře optimalizovat přítomnost“. SEO optimalizace budoucnosti není jednoduchá věda o zpětných odkazech, PR článcích, linkbuildingu atd., ale opravdu o příležitostech e-komerce, které vedou k vyvolaní potřeb u zákazníka.

SEO optimalizace má význam, ale pouze tehdy, pokud klient chápe, že SEO optimalizaci musí provádět odborná firma znalá prostředí, firma která nepapouškuje všeobecná moudra získané na internetu, ale firma která má vizi, znalost a budoucí hodnotu. Denně poslouchám klienty, který udělají poptávku po službách a napíšou frázi: „Platit budu až budu první na Seznamu“, vždy si říkám, jak si to ten zákazník představuje, že někdo se bude jeho stránkám věnovat ZADARMO a kde je jistota, že zákazník za práci zaplatí, nikde. Jednoduše řečeno takhle SEO optimalizovat nedá a ten kdo Vám na podobnou hru přistoupí, tak sám optimalizovat neumí, protože neví co se za tím skrývá a sází na tzv. běžné postupy.

SEO optimalizace má budoucnost, ale pouze pro klienty, kteří to myslí vážně a uvědomují si, že taková příležitost jako je dnes, že ve světě Internetu, lze ještě zabodovat a hlavně vybudovat úspěšnou firmu, se už za pár let opakovat nebude, jsme národ konzervativců a tam kde nakupujeme a jsme spokojeni, tak tam nakupujeme pořád, ale přesto vedou cesty jak změnit návyky kupujících: „Webfriendly„. Budoucnost a úspěch SEO optimalizace je pouze ve Vašich rukou.