Online logbook pro piloty

PilotSpace přináší všechny své registrované uživatele nový online pilot logbook ZDARMA a ONLINE! Logbook je universální jak pro třídní licence MEP, SEP tak i pro GLD, ULL.

Důvody proč mít svůj elektronický logbook jsou zřejmé:

  • JAR FCL formát pro tisk dle Jeppesen logbooku
  • kontrola součtů
  • přehledné statistiky náletu na typech, třídních licencích, provozních podmínkách (IFR, VFR, NIGHT), funkcích v posádce, cross country atd.
  • záloha dat fyzického logbooku
  • uživatelská erongonomie testována na pilotech: 1 průměrný let zadán v 10-ti sekundách!
  • export do formátu MS Excel

Zádávání letu

Náš logbook představuje universální podobu záznamu letu, který se dá členit dále na jednotlivé legy a v nich rozpis funkcí posádky a časů.

Zadávání je velmi jednoduché, pro představu opis jedné stránky fyzického logbooku zabere asi 5 min.

Postup zadání letu v 10-ti sekundách

  • volba letounu dle reg. značky (systém si pamatuje poslední)
  • vypsání ICAO kódu letiště odletu a příletu (případně je možné zvolit ze seznamu, kde systém si opět pamatuje poslední volbu)
  • čas a datum odletu automaticky předvyplní datum a čas příletu na stejnou hodinu a den, častokrát tak stačí pouze dopsat minuty
  • MEP/SEP
  • poznámka
  • uložení

po uložení letu se vytvoří automaticky i leg, kde se zkontroluje vypočítaný čas letu a případně upraví počet přistání nebo přiblížení, režim letu, účel editací legu je-li třeba. Systém si opět pamatuje poslední volbu druhu letu, účelu letu a úlohy pilota v posádce, takže při zadávání většího množství stejných letů (např. výcvik či celodenní létání ze stejného letiště) je potom skutečně velmi rychlé.

Statistiky letů

Náš http://www.pilotlogbook.eu“>elektronický online logbook pilota Vám předchystá a zobrazí podrobné statistiky náletu v daných funkcích a na daných typech včetně počtu přístání.

Evidence typů letounů je napojena na náš partnerský portál pilotspace.eu, kde evidujeme rozsáhlou databázi letounů.

Filtrovat statistiky lze stejně jako seznam letů dle dle:

  • třídní kvalifikace
  • provozních podmínek IFR, VFR, NIGHT
  • 30 dní nazpět
  • 90 dní nazpět
  • 364 dní nazpět
  • 1 den nazpět

Nálety ve funkcích jsou dále členěny na celkové a cross country.