Lehce zapamatovatelné logo je základem prezentace společnosti

Chcete prezentovat své služby či společnost? Základem je samozřejmě název, který je už na vás. Jak se ukazuje, nemusí jít o nic převratného. Postačí, aby název byl krátký, což dokládají nejdražší obchodní značky současnosti Apple, Google, Vodafone, BMW… Žádná z nich vám o své společnosti příliš neprozradí. Přesto jsou z nich dnes nejcennější značky světa. Základem je výborně fungující společnost, ovšem své udělá i lehce zapamatovatelné logo.

Dřív, než vezmete tužku a papír nebo otevřete Photoshop, zamyslete se nad tím, jak by takové logo asi vypadalo, kdybyste si jej navrhli sami? Umíte jej i vyvést v tiskové kvalitě? Tedy ve formátech, které dnes profesionální tiskárny požadují? Vaše logo použijete nejen na web, budete jej tisknout na vizitky, razítka, firemní materiály (obálky, reklamní předměty, dopisní papír, faktury…), manuály, cedule u kanceláře… Tvorba loga je spjata s corporate indentitou, tedy tím, co vás odliší od konkurence. Obnáší nejen samotný logotyp, ale i pravidla určující, jak použít firemní styl v tiskovinách, reklamě a při veřejné prezentaci společnosti. Takže součástí je také grafický manuál k užití vašeho loga a všeho s tím souvisejícího. V logu se zrcadlí originalita vaší společnosti, služeb či výrobků a promítá se do něj profesionalita vedení vaší společnosti.

Pokud již máte logo, které používáte roky, a přes to vám na něm od začátku něco nesedí, není nic snadnějšího než zvolit takové, které bude nadčasové. Nadčasové a především jasně srozumitelné. Nemusí vám stále někdo opakovat, co všechno mu logo vaší společnosti připomíná. Není třeba být za každou cenu hypermoderní. Právě takové během několika málo let rádo zastará. To, co v takovém případě hledáte, je redesign loga. Můžete zachovat původní nápad a přitom mu dát svěží vzhled.