Firma, která pořádá večírek nebo jinou akci pro firemní partnery, se obvykle potýká s velmi těžkým úkolem. Musí totiž své obchodní partnery reprezentativně zabavit, potěšit a v ideálním případě i něčím obdarovat, aby měli na pořádanou akci hmatatelnou vzpomínku. Chcete-li, aby právě Váš večírek byl tím, na který obchodní partneři jen tak nezapomenou, pak vsaďte na jistotu a kontaktujte agenturu Xtreme hostess service s.r.o. se sídlem v Praze, která se už od roku 2001 intenzivně věnuje oblasti poskytování služeb profesionálních hostesek a hostesů na veškeré kulturní, obchodní, společenské a vzdělávací akce.
Spojení profesionální hostesky v předchozím odstavci nebylo použito náhodou. Výběrovým kritériem naší agentury totiž není pouze vzhled hostesky či hostesa, ale také celá řada dalších faktorů. Z tohoto důvodu jsou naše hostesky nejen krásné, ale také inteligentní, komunikativní, s organizačním talentem a kvalitní jazykovou výbavou, díky čemuž mohou pracovat i na akcích pro zahraniční návštěvníky. Naše hostesky obvykle ovládají hned několik cizích jazyků.
Ačkoliv naše agentura sídlí v Praze, hostesky a hostesové, kterých u nás pracuje na 3 000, jsou připraveni reprezentovat Vaši společnost na akcích nejen v Praze, ale také v Brně, Ostravě a dalších koutech České nebo Slovenské republiky. Díky tomu jsou Vám naše hostesky k dispozici kdykoliv a kdekoliv to jen bude zapotřebí.
Snažíme se o to, aby naše služby byly co možná nejkomplexnější, a proto kromě hostesek na akce nabízíme celou řadu doprovodných služeb, které zákazníkům zpříjemní spolupráci s námi. Zdarma našim klientům poskytneme například výběr z nepřeberného množství jednotných kostýmů pro hostesky – mimo jiné několik druhů večerních šatů, koktejlek, kostýmů či sportovního oblečení. Kromě toho je našim klientům k dispozici zdarma naše event manažerka – a to nejen během přípravy akce, ale také na akci samotné, kde tým našich hostesek koordinuje a jako jediná styčná osoba komunikuje s klientem. Dále Vám rádi zajistíme také květiny a dekorace, občerstvení, profesionálního fotografa či kameramana, ochutnávku vín, taneční vystoupení, tlumočení, ostrahu, vizážisty a kadeřníky či pomoc v organizování akce samotné. Společnými silami docílíme toho, aby právě Vámi pořádaná akce měla nálepku té nezapomenutelné.