Když pračku, tak slovenskou. Když slovenskou, tak Whirlpool

Z Popradu až do Sydney Věděli jste, že pračky Whirlpool se vyrábějí na Slovensku? Pouze v loňském roce Češi vyrobili 1,5 milionu automatických praček, které následně putovaly do celého světa. Z hlediska vývozu je pro podnik nosnou zejména střední a západní Evropa, ale slovenské pračky putují i ​​do exotických zemí jako Maroko či Hong Kong. Kdybychom všechny pračky, které byly na Slovensku vyrobeny dosud, spojili by Poprad s australským městem Sydney.

Vynikající ochrana barev a různých druhů tkanin s minimální teplotou Nové úzké pračky z Popradu jsou vybaveny inteligentní senzorovou technologií 6. SMYSL ™, která přizpůsobuje prací cyklus velikosti náplně a zajišťuje tak nejlepší možný výsledek praní, přičemž snižuje spotřebu energie a vody až o 50% 1 . V široké nabídce programů nechybí oblíbená funkce Colours 15 °, díky které pračka dokáže již při 15 ° C vyprat prádlo stejně kvalitně, jako při pracím cyklu s teplotou vody 40 ° C. Nízká teplota přitom nijak neznehodnocuje sytost různobarevných odstínů oblečení. Výrazné snížení teploty se podařilo dosáhnout zaváděním technologie Wave Motion, která sočíva v asymetrickém otáčení bubnu. Tento pohyb zajišťuje rovnoměrné rozložení náplně a také efektivnější rozpuštění pracího prostředku.

Šetrná nejen k barvám, ale i přírodě a peněžence zákazníka Nové kompaktní pračky Whirlpool nabízejí nejlepší energetickou účinnost ve své třídě a jsou zařazeny do mimořádně úsporné energetické třídy A +++. Navíc díky funkci Eco Monitor bude mít zákazník dokonalý přehled o spotřebě energie. Hned po zvolení programu se předpokládaná (v průběhu programu aktuální) spotřeba zobrazí na LED stupnici.

„Zaměstnanci spojili síly a rozhodly se takovýmto způsobem připomenout Slovákům, že Whirlpool hraje důležitou roli, nejen z hlediska zaměstnanosti v regionu, ale také z pohledu ekonomického výkonu země jako takové,“ uvádí společnost v tiskové zprávě.

Součástí kampaně je i microsite, která vyzdvihuje myšlenku „spolu nám to ladí již více než 20 let“ a dále uživatelům poskytuje informace o vývoji společnosti či nových typech praček.

Kampaň z dílny agentur UNIMED a Core4 kromě tradičních webových bannerů a PPC využívá i bilbordové nosiče a sidekick.

Myšlenku „vyrobené na Slovensku“ podpořili také patnerů společnosti Whirlpool. V prodejnách Euronics, Nay Elektrodom zda Planeo elektro byla nasazena společná outdoorová kampaň, vizuály a POS materiály.