S blížícími se Vánocemi se na našich televizních obrazovkách začínají objevovat vánoční reklamy. Na tento druh reklam sázejí každoročně i mobilní operátoři. O2, Vodafone i T-Mobile opět přišly s novými „klipy“, které mají přimět zákazníky koupit jejich výhodné tarify. Kterému z mobilních operátorů se letos vánoční reklamy nejvíce povedly?
O2 a jejich papírové telefony
Společnost O2 vnesla do svých reklam originalitu a svými papírovými telefony zaujala nejednoho diváka. Telefon, na kterém se otáčí papírový globus či se po zmáčknutí tlačítka otevírá jakýsi „knižní vyhledávač“ mají něco do sebe.
Do Prahy přiletěl Chuck Norris
T-Mobile se nebál na svou reklamní kampaň pozvat hvězdu hollywoodského filmu Chucka Norrise, známého především ze seriálu Walker Texas Ranger. Reklamy s tímto pánem však příliš nezaujmou a působí dosti rozpačitě. Snad se společnosti T-Mobile peníze vražené do amerického herce vrátí.
Macháček s Liškou, aneb mluvící vánoční stromečky
Nevím, jak na široký okruh televizních diváků, ale na mě nejvíce ze všech operátorů zapůsobily vánoční reklamy Vodafonu. Ostatní, jako každý rok. Dva vánoční stromečky rozebírající problematiku Vánoc a dárků v podání známých českých herců Jiřího Macháčka a Pavla Lišky zkrátka nemají chybu.
Vánoční reklamní kampaň společnosti Vodafone